Informatie over de levertijd en verzendkosten

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij houden van onze Noorderburen. Daarom wordt er geen onderscheid gemaakt in de verzendkosten tussen België en Nederland. Zowel voor verzendingen naar België als naar Nederland betaal je bij een bestelling vanaf € 75,00 (exclusief BTW) geen verzendkosten. Indien het totaalbedrag (inclusief BTW) kleiner is dan € 75,00 betaal je een vaste bijdrage van € 5,95. Het pakket wordt verzonden met Track & Trace van Bpost of DHL.

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wij doen ons uiterste best om het pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Indien je voor 11h00 bestelt, verwerken wij de bestelling meestal dezelfde werkdag en bieden wij het pakketje bij de vervoerder aan. In België wordt in 90% van de gevallen het pakketje de volgende werkdag geleverd. Voor bestellingen naar Nederland moet je rekening houden met 2 tot 3 werkdagen. Bij drukke periodes van Bpost of DHL kan het sorteer -en afleverproces 1 tot 2 werkdagen extra in beslag nemen. Ook al verwerken en verzenden wij de bestelling altijd binnen 24 uur, voor de aflevering zijn wij volledig afhankelijk van de vervoerder. Wij volgen het volledige proces altijd nauw op.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het ophalen van bestellingen is alleen mogelijk op afspraak.

Wat is de levertermijn?

Als er een artikel niet direct geleverd kan worden kan de verzendtijd langer duren. We laten jou dit zo snel mogelijk weten via e-mail of nemen telefonisch contact op. Als het artikel op voorraad is, de bestelling geplaatst werd voor 11h00 en deze direct betaald werd via Bancontact, Ideal, Visa, … wordt deze meestal de volgende werkdag geleverd. Het kan uitzonderlijk voorkomen, vanwege diverse redenen buiten onze controle om, dat de levering langer kan duren.

Waar blijft mijn bestelling?

Indien je het pakketje na 2 werkdagen nog niet ontvangen hebt, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Het kan zijn dat de bestelling niet in voorraad is of alleen maar iets vertraagd is vanwege een grote drukte bij Bpost/PostNL/DHL. Heb je langer dan 7 dagen op jouw bestelling gewacht en niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is! Van zodra je pakket klaar staat voor verzending ontvang je een mail. In die mail vind je een ‘tracking’ nummer. Met dit nummer kan je het pakket volgen.

Wat als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis? Dan steekt de postbode een kaartje in de bus met het adres waar je de bestelling kan gaan ophalen. Je neemt best het kaartje mee naar het postkantoor. De postbode zal het pakketje dus niet voor de voordeur achterlaten als je er niet bent.

Hoe weet ik of mijn pakje is aangekomen in mijn afhaalpunt of postkantoor?

Zodra je bestelling is toegekomen zal je een e-mail of sms van Bpost/PostNL/DHL ontvangen. Vergeet jouw identiteitskaart niet mee te nemen als je het pakketje gaat ophalen.

Hoeveel bedragen de retourkosten en hoe gaat dit te werk?

Indien je niet tevreden bent met de aankoop kan je deze binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je kan hier de retourprocedure en de voorwaarden raadplegen.
Opgelet: volgende artikelen worden niet teruggenomen:

  • artikelen waar het etiket niet meer aanwezig is of waarvan de verzegeling verbroken is.

Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog verdere vragen hebt.

Copyright © 2017 Magento, Inc. All rights reserved.